Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Proiect sub activ pt WCC-124S + kit audio

Vizitator ovi_vl

Postări Recomandate

Vizitator ovi_vl

dispun de urmatoarele: 1-bucata difuzor wcc 12' inch 1-bucata kitt amplificator care teoretic ar avea 200w astept sfaturi in legatura cu incinta shi pareri despre difuzor; PS: sunt incepator :Drevin cu specificatiileModel WCC-124sSize 12"Power Handling 200 watts RMS/400 peakMagnet 40 oz.Impedance single 4 ohm v.c.Freq. Resp. 30-2500HzEfficiency 91dB (1W/1M)Depth 5-1/4"Fs/Hz 31Qts 0.59Vas/liter/ft3 113.3 / 4.0Xmax 10mmsa fac incinta recomandata de producator? (are schema pe cutie :P)

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 27
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• bogdan_2006

3

• dj fratisu

2

• adi_0106

2

• Extrem

1

Top autori în acest subiect

nici dumnezo nu stie mai bine ca producatorii .... mergi cu cea mai mare incredere pe mana lor .... amm de amplifuri .. gasesti pe hi-end ... poti sa mergi pe ipa300v2 ... sau nush .. vezi u acolo.succes

Link spre comentariu
Vizitator ovi_vl

Culmea e ca eu am vrut initial [iPA150TS] da nu mai era pe stoc :( desi p site scria "stocul contine 5 produse de acest fel" ,dar acum cu difuzoru asta pe 4 ohmi am achizitionat respectivul kitt in ale carui specificatii scria "Datorita domeniului mare de tensiuni de alimentare si capacitatii mare de curent pe iesire poate lucra pe sarcini inte 4 ohmi si 16 ohmi" probabil ca se refereau la tda uri :rolleyes: .... acum ce sa fac...ipa 300 v2 am impresia k nu include si filtru...Vented Enclosure Dimensions 1.2 cu ft (cine se pricepe la transformari.... cat are un "picior d'asta cubic :d ) (HxWxD) inches 13x20x10port dimensions: 4 in port 14 in long dimensiunile externe sunt calculate pt. material 3/4" volumele nu le includ pe cele ale porturilor nu dau cine stie ce scheme...decat boxa vazuta din lateral damn iar am magnetizat monitoru :smt005

Link spre comentariu
Vizitator ovi_vl