Marian Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 ...Tu si Marian. Vorbim in paralel de fiecare data... Ei as... ti se pare tie, nimeni nu ma poate acuza de reavointa, activitatea mea poate dovedi usor asta, problema ta este ca tot incerci sa reinventezi roata uitand de unele principii elementare, nu poti pretinde sa fii luat in serios cand nu accepti critica si refuzi sfaturile utile. Ti-am mai zis eu, creativitatea poate fi un mare avantaj, dar ea trebuie sa fie acoperita si de realism, altfel doar scriem nuvele fara un final cert. Incearca sa fii mai putin incapatanat si sa privesti lucrurile mai obiectiv si cu siguranta vei obtine mai multe beneficii. Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 @miticamy: ceea ce va trebuie dv. este acest lucru (Eng): http://www.sentex.ca/~mec1995/tutorial/triacs/triacs.html la imaginea 4 cu adaugarea unui detector de zero care sa amorseze primul tiristor cu un impuls scurt. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 @Str..: cred ca ati incurcat adrisantul Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 Eu asa avea nevoie de ceva exact pe dos: Sa aprindem tiristorul la 0 grd si sa il stingem inainte de 180grd. Este clar cat ai studiat functionarea tiristorului/ triacului. Nu cred ca am gresit. Acesta este postul la care am raspuns. Daca l-ati scris ca ironie la o postare anterioara atunci scuze ca nu am observat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum