Alex Ali Postat Februarie 6, 2015 Partajează Postat Februarie 6, 2015 am un generator de 100kw vreau sa l modific si sa mi pun magneti permanenti... Link spre comentariu
Alex Ali Postat Februarie 6, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 6, 2015 am un generator de 100kw vreau sa l modific si sa mi pun magneti permanenti... a mai incercat cineva la o dimensiune asa mare? ca la alternatoare de masina am mai vazut,,, a mai incercat cineva la o dimensiune asa mare? ca la alternatoare de masina am mai vazut,,, si daca stie cineva cum pot controla daca statorul generator este ars fara al invarti...generatorul este de 100kw 380v Link spre comentariu
aygun Postat Februarie 7, 2015 Partajează Postat Februarie 7, 2015 (editat) Ce marca e generatorul ? Cati CP are motorul termic ? Ce consum ai la cei 100kW? Electrogeneratoarele de cati Watti sunt ? E unul singur de 100kW sau ai doua de 50kW ? Cati RPM atinge motorul termic ? Ce consum de combustibil ai ? Mai multe detalii tehnice te rog si daca se poate in Romaneste nu Pasareste. Ah , topicul trebuie mutat la Energie alternativa. Discuta cu moderatorul. Editat Februarie 7, 2015 de aygun Link spre comentariu
loleksibolek Postat Februarie 8, 2015 Partajează Postat Februarie 8, 2015 Daca ai un generator de 100kw bun il vinzi si-ti cumperi un generator de 5-6 kw pe motorina ,cu banii ramasi iti cumperi panouri solare si acumulatori.Desi cred ca ai unul de 100w nu 100kw... Link spre comentariu
aygun Postat Februarie 9, 2015 Partajează Postat Februarie 9, 2015 Eu inca astept detalii despre generator. marca , model , etc , etc . Link spre comentariu
puriu Postat Februarie 9, 2015 Partajează Postat Februarie 9, 2015 La ce bun? Se va obtine un generator de 50 - 60 kW cu randament mai slab si fara posibilitatea de reglaj a tensiunii. In plus apar probleme grele la prelucrarile mecanice si la echilibrare, precum si un cost exagerat al magnetilor. Link spre comentariu
Alex Ali Postat Februarie 10, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2015 Partner leroy somer (made in france)Type: LSA 461 80 AREP GB 125 Bobinage: 6 fils 12100 kW 125 Kva 180A60 Hz 400v Phase 3rpm: 1500 masse: 475 kgRendement efici: 87.9%Cos P.F 0.8 clase d'isolation: H Excitation service continu 50V 4.2AIP:21 regulator: R 448Dar sa incep cu începutul pentru a evita întrebările si neclaritățile pe parcurs.Vreau sa l fac pe magneti permanenti deoarece am o problema cu bobinajul de pe rotor.L am cumparat second hand, practic l am recuperat de la cineva care vroia sa l duca la fier vechi, nu pentru ca nu era funcționabil, ei erau vânători de fier vechi, deci pt ei era un motor de cupru. Si cum cântarea foarte mult si nu putea fi maleabil au decis sa l descompuna (rotor, stator).Si in urma acestei (intervenții) rotorul a suferit (modificari), bobinajul nu este intrerupt dar este (in scurt) dupa cum se vede cu ochiul liber, total are cam 4,5 zgârieturi pe sarma de cupru,o sa pun poze mai jos sa arat exact motorul termic descompus rotorul zgariat statorul este ok. am si placa sau sheda electica care vin montate firele de pe stator. Link spre comentariu
aygun Postat Februarie 10, 2015 Partajează Postat Februarie 10, 2015 (editat) Ala este un A.V.R. in toata regula . http://www.leroy-somer.com/documentation_pdf/notices_pdf/1314g_fr_en.pdf Mai direct , nu se poate modifica pe magneti permanenti. Editat Februarie 10, 2015 de aygun Link spre comentariu
Alex Ali Postat Februarie 10, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2015 Se mai poate face ceva cu el? se poate salva bobinajul de pe rotor? ce variante am? fier vechi? Link spre comentariu
validae Postat Februarie 10, 2015 Partajează Postat Februarie 10, 2015 Se poate binențeles salva rotorul, dacă singurele daune sunt acele zgârieturi. Trebuie izolate între ele spirele atinse, prin introducerea unor lamele subțiri de mică între spire și apoi lăcuire peste.Se poate lipi mica între spire și cu superglue, e foarte rezistent la turație mare. Link spre comentariu
Alex Ali Postat Februarie 10, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2015 big problem Zgarietura aia mare e problema dupa cum se vede intrerupe tot acolo, Am incercat cu o lama zimtata sa despart firele dar tot aiurea se consuma izolamentul,si tot impreuna stau, sunt bine legate intre ele eu vreau sa le despart la varf si trebuie sa scavez intre ele si fac mai rau ca apoi am vazut ca se ating intre ele in lateral.. cum fac sa introduc mica izolatoare intre fire? Caut un spray izolator, dar nu am gasit nimic.. un fel de lac ceva ? cineva mi a dat o pasta din 2 culori sa fac un amestec omogen si sa aplic peste dar e groasa pasta, nu e valabila pt cazul meu. apoi treb sa despart firele cumva prima sa aplic pasta. Ma gandeam sa incalzesc tot sa topesc izolamentul si sa iau tot de la 0 cumva. Din ce materian sunt lamelele? Este ceva anume? Link spre comentariu
validae Postat Februarie 10, 2015 Partajează Postat Februarie 10, 2015 (editat) Problema e mai mică decât pare.Barele sunt din cupru, izolația este din lac dublu strat. Trebuie să îndepărtezi cu grijă bavurile de cupru dintre două spire alăturate și apoi izolezi cu lac sau vopsea electroizolantă.Dacă nu te pricepi, mai bine te duci la un atelier de bobinaj și ți-l rezolvă ieftin. Ideea e să îndepărtezi șpanul de cupru care s-a adunat între spirele alăturate, el face scurt acolo. Nu trebuie să bagi neapărat lamele de mică fiindcă din ce văd în ultima poză, bobinajul e foarte bine impregnat cu rășină și nu ai nicio șansă să desparți spirele. Editat Februarie 10, 2015 de validae 1 Link spre comentariu
flomar60 Postat Februarie 10, 2015 Partajează Postat Februarie 10, 2015 Foloseste o pila de unghii de la o trusa pt. doamne , mai gasesti acolo si diverse scule ascutite care pot fi de ajutor...cu atentie si rabdare poti reface distanta dintre spire - in sensul indepartarii bavurilor- si apoi lacuit cu lac de impregnare...e pacat de scula , e construita la nivel profesional ! Spor! Link spre comentariu
Alex Ali Postat Februarie 10, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2015 Eu acum sunt in Italia, tocmai de asta am vrut sa rezolv problema singur, aici nimeni nu repara, toti inlocuiesc(in general vorbesc).apoi motrul termic cantareste mult si nu ma pot plimba cu el pe la sevice uri. Am intrebat si toti vor sa l vada, e logic.(dar nici acte nu am la el) Si o alta intrebare, cum pot verifica daca statorul e ars? cineva mi a spus ca e ars, are culoarea neagra si cica e ars, eu cred ca e doar o vopsea neagra deasupra. Cum pot verifica mai ales stiing ca e demontat. Si daca statorul e ok, motorul termic in trimit in Romania la cineva care se pricepe sa rezolve problema cu rotorul, pare o mica problema bavura de cupru dar cand incerci s o indepartezi faci mai mult rau, (daca bavura era la suprafata era bine dar din pacate sunt aprope sudate bavurile intre ele) Si inca o intrebare care ma macina, la vama o sa am pobleme? (vazand ca nu am acte si ca e din cupru) Link spre comentariu
aygun Postat Februarie 10, 2015 Partajează Postat Februarie 10, 2015 (editat) Detalii despre motorul termic te rugam. Cat despre vama ? Numai un juris sau vames te poate lamuri. Editat Februarie 10, 2015 de aygun Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum