Swat Cat Postat Iulie 21, 2015 Autor Partajează Postat Iulie 21, 2015 mersi. la turatia aia si avansul ala meschin nu vibreaza nimic. problema e ca trebuie sa fac un cadru fff rigid pt axa z si nu stiu tabla sudata cum rezoneaza fata de fonta Link spre comentariu
Swat Cat Postat Ianuarie 6, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2016 (editat) Ultima lucrare. o flansa de adaptare turbo de 2.0tfsi pe 1.8thttps://www.dropbox.com/sh/585ghtg6axhfuqb/AACxS5K6p6WCc3ddg9l5SKTGa?dl=0 Editat Ianuarie 6, 2016 de Swat Cat Link spre comentariu
razvanmarius Postat Martie 19, 2016 Partajează Postat Martie 19, 2016 Buna dimineata tuturor. Poate sa-mi spuna si mie cineva cum se regleaza cuplajul de siguranta de la avansul transversal? Cuplajul este in interiorul cutiei de avansuri. Problema este urmatoarea: cutia de turatii de deasupra frezei tinde sa se miste dar tot scapa cuplajul mai sus mentionat. In manual scrie ca se poate accesa prin fereastra de vizitare din spatele tabloului electric. Am desfacut acolo dar nu ai cum sa bagi mana, nici atat sa poti face reglaje. Exista alta metoda? Multumesc.Este vorba de Fus 32. Nu precizasem. Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Martie 19, 2016 Partajează Postat Martie 19, 2016 Salut, Sigur nu e vorba de cuplajul electromagnetic?Si sigur se alimenteaza cuplajul ala? Alex Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Martie 19, 2016 Partajează Postat Martie 19, 2016 (editat) Dupa cite stiu eu cuplajul de siguranta, este mecanic nu electric. Parca-mi amintesc,ca se tensioneaza arcurile din cuplaj, stringind piulita de reglare dupa care se blocheaza impotriva desfiletarii. E posibil ca masina sa fi fost fortata(avans mare) sau cuplajul este slabit si drept urmare cuplajul a decuplat de mai multe ori ducind la uzura lui. Ai identificat cuplajul de siguranta? Editat Martie 19, 2016 de GEO 53 BN Link spre comentariu
razvanmarius Postat Martie 19, 2016 Partajează Postat Martie 19, 2016 Din cat am reusit sa vad prin fereastra, pot spune ca l-am identificat. Mai e o problema, sania transversala(cutia de turatii) se misca foarte greu si manual. Freza nu a mai fost folosita de mult timp pana sa o iau eu anul trecut. De atunci este prima oara cand o pornesc. Sistemul de ungere nu functioneaza si are si ceva rugina pe ghidaje. Ma gandesc ca asta e cauza adevarata. I-am dat cu spray spray degripant si vaselina pe ghidaje. Mai incerc si daca tot asa face voi da jos cutia de turatii, curata rugina si pe urma vad cum merge. Ati mai avut probleme de acest gen? Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Martie 19, 2016 Partajează Postat Martie 19, 2016 (editat) Salut, Daca bine-mi aduc aminte,in cutia de avansuri ai un singur cuplaj de siguranta.Daca nu-ti merge nici un avans si ai verificat alimentarea cuplajelor electromagnetice,atunci poti sa-l banuiesti.Dar din cate spuneai,nu-ti merge avansul pe o singura axa.Ar fi bine daca ai veni cu informatii complete,ca sa nu tot dam cu presupusul. Alex P.S. Daca masina nu a fost folosita de mult,atunci cel mai indicat e sa o demontezi si sa o cureti.Si sa-i repari sistemul de ungere.E foarte important. Editat Martie 19, 2016 de alex.cselenyi Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Martie 19, 2016 Partajează Postat Martie 19, 2016 Dupa cite stiu eu ungerea la ghidajele transversale se facea cu vaselina. Daca masina nu a functionat multa vreme sigur vaselina s-a intarit facind ca ,deplasarea longitudinala, sa se faca greoi. O curatenie exemplara a tuturor ghidajelor,se impune. Link spre comentariu
razvanmarius Postat Martie 20, 2016 Partajează Postat Martie 20, 2016 Avansul longitudinal si vertical functioneaza. Cel longitudinal doar intr-o parte. Banuiesc ca are vreun limitator de cursa blocat. Asta se rezolva relativ usor. Cum am spus, cel transversal nu functioneaza nici in fata nici in spate. Cuplajul magnetic cupleaza deoarece tinde sa plece dar scapa, face un fel de tac, tac tac. O sa curat ghidajele si pe urma vad ce o mai fi. Oricum am de gand sa o repar capital, acum vroiam sa rectific putin o cremaliera pentru strung.Am zis ca daca tot am freza in atelier, sa o pun la treaba. Pentru ce am acum de rectificat( adica sa o subtiez cu 2 mm pe o parte si cu 4 mm pe alta parte) pot face si cu avans manual. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Martie 20, 2016 Partajează Postat Martie 20, 2016 (editat) Spui ca avansul vertical si longitudinal functioneaza. Avansul longitudinal si vertical este cel facut de masa. Avansul transversal este facut da catre traversa care este si cutie de viteze pentru capul de frezare vertical. Acolo-i, sigur, problema.Curatat,gresat si o sa mearga fara probleme. Editat Martie 20, 2016 de GEO 53 BN Link spre comentariu
razvanmarius Postat Martie 20, 2016 Partajează Postat Martie 20, 2016 Multumesc de sfaturi. Asta va fi lucrarea saptamanii. Spun saptamanii, ptr ca deocamdata zac in casa cu otita. Mi- a stricat toate planurile, dar ce sa faci, nu te poti pune cu vremea capricioasa. Link spre comentariu
razvanmarius Postat Aprilie 5, 2016 Partajează Postat Aprilie 5, 2016 Intrebare: care este abaterea de la planeitate pentru masa frezei? Altfel spus: am masurat astazi cu comparatorul si pe axa "X" am o diferenta de 8 sutimi pe lungimea de 200 mm. Este prea mare? Multumesc. Link spre comentariu
Swat Cat Postat Iunie 6, 2016 Autor Partajează Postat Iunie 6, 2016 (editat) adaptare la motor bmw de la o bobina cu fise la bobine individuala. Editat Iunie 6, 2016 de Swat Cat Link spre comentariu
Swat Cat Postat Iulie 4, 2016 Autor Partajează Postat Iulie 4, 2016 Dupa ceva cautari am gasit piatra funerara Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum