Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Vasile5

Nou venit
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Vasile5's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter

Recent Badges

  1. M-a ajutat @ecu, piesele au ieșit așa cum am dorit. Mulțumesc.
  2. Doresc să apelez la serviciul unui strungar pentru realizarea a 4 bucse cilindrice din poliamidă (practic niște șaibe mai groase în carne), R=14mm, r=5mm, h=6mm. Îmi sunt necesare 4 bucăți, le voi folosi pe post de distanțier. Nu este necesară precizie. Doresc cât mai urgent, dacă strungarul este din București sau apropiere ar fi și mai bine. Plătesc bine, atât cât cere strungarul. Nu am material dar cumpăr dacă trebuie.
  3. Am înlocuit cureaua și am folosit uscătorul azi pentru mai multe cicluri. Funcționează normal.
  4. Eu, încuietoarea de la mașină am curățat-o prin submersie în benzină și apoi am uns-o cu vaselină siliconică la spray. Credeam că am rezolvat definitiv, însă a funcționat o lună apoi a început să se blocheze din nou (cred că s-a evaporat solventul din vaselină și aceasta a devenit prea densă - lipicioasă). Am uns apoi cu ulei de mecanisme și nu s-a mai blocat. Inițial n-am vrut să folosesc ulei de teamă să nu curgă, dar ulterior am folosit și a fost bine.
  5. Uscătorul este Bosch seria 6, motorul arată ca în imaginea atașată. Aceste motoare sunt relativ noi și cred că ar trebui să aibă o siguranță termică în bobinaj și probabil o protecție suplimentară din controler, care să detecteze dacă tamburul nu se rotește. Mă intrigă faptul că n-a declanșat niciuna dintre aceste protecții (dacă ele există). Oare producătorul să nu fi prevăzut protecție? Mi-e greu să cred...
  6. O cheie de fermoar a intrat între tambur și garnitura de la hublou și a blocat amburul. Defecțiunea a fost observată mult mai târziu, când în încăpere mirosea puternic a plastic ars, a fum. Abea atunci a fost întreruptă alimentarea și aerisită camera. Pentru depanare, după ce am deblocat tamburul, am demontat capacul lateral al uscătorului să văd dacă s-au produs și alte pagube. Speram că motorul doar a patinat pe curea și să fac vizual o inspecție. Am observat surpins că și motorul era blocat, din cauză că jumătate de curea s-a sfâșiat și s-a înfășurat în jurul axului motor, iar tot ansamblul era înțepenit. După ce am deblocat motorul, l-am alimentat în gol și a pornit, dar mi-e teamă să nu fie afecta izolația bobinajului la interior. Am examinat vizual bobinajul la exterior și nu se observă a fi ars. Cu toate acestea, fumul și mirosul categoric au provenit din motor. Să cumpăr altă curea și să încerc să folosesc uscătorul așa, sau să înlocuiesc și motorul? Pe termen lung nu știu dacă mai prezintă siguranță acest motor.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări