Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Laszlo Kispal

Nou venit
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Fields

  • Locatie
    Jebuc

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Laszlo Kispal's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter
  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post

Recent Badges

  1. Multumesc, la asta m-am gandit si eu in prima faza. Dar piesele au montate pe partea cealalta cate o bobina. Aceste bobine sunt din sarma mult mai subtire ca si lita carbunelui si nu se vede nici o urma de incalzire pe ele.
  2. Multumesc frumos pentru raspunsul riguros. Aveti idee cum am putea simula defectul ? Sa apara deformare arc / temperaturi mari doar pe partea de plus (pana la topire plastic). In poza atasata puteti observa ca partea dreapta a piesei, care este plusul are : arc deformat ; carbune ars ; lita carbune arsa, plastic topit, partea stanga , partea de minus este intacta- toate componentele sunt functionale si intacte. Mentionez ca pe cealalta parte exista 2 bobine care nu prezinta semne de incalzire.
  3. Buna ziua, poate explica cineva de ce se strica motorul dc numai pe partea de plus? Am intalnit vreo 20 de bucati de motooare de compresor de suspensie la care se vede ca incepe sa se incalzeasca lita de la peria de carbune de la plus dupa care arcul isi pierde din proprietati si nu mai apasa pe colector. Dupa asta apar scantei si se topeste partea de portperii. Subliniez inca odata, toate au pe partea de plus. Am atasat o poza cu cateva. Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări