Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Florin Munteanu

Membru
  • Număr conținut

    45
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

288 citiri profil

Florin Munteanu's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

  1. Mulțumesc. Am rezolvat cazul datorită dumneavoastră. Am verificat prin conectarea la o baterie de filetantă și funcționează. Doar am văzut că etajul de control și monitorizare se alimentează de la drena mosfetului unde vine conectată și borna plus. Am avut o mică bănuială dar nu i-am dat importanță. Cu ocazia asta am mai câștigat ceva experienţă. Îți rămân dator cu o cinste.
  2. Am testat mosfet-ul și cu multimetru și cu testerul. E bun. Problema este la etajele care comandă mosfet-ul de care mă voi ocupa mâine. Ai dreptate. Nu exclud și această posibilitate.
  3. Și eu mă pricep doar că nu am destulă experiență. Cum am zis mai înainte tranzistorul MOS-FET l-am verificat și e bun. Tranzistorul este TP76N075T și se află la final. Practic acest tranzistor oprește alimentarea baterie când este încărcată și este comandat de un mic etaj de amplificare în clasă B format de doi tranzistori complementari care fac parte din circuitul de monitorizare a încărcării. Mâine mă voi ocupa de tensiunea lipsă pe alimentarea amplificatorului operatîonal și voi pune și o poză. O seară bună !
  4. Voi face mâine poză cu placa. La mos-fet e aceași tensiune atât pe Poartă cât și pe Grilă (-14v). Practic nu e nici o diferență de potențial între Poată și Grilă. Am verificat tranzistorul MOS-FET atât cu multimetru cât și cu testerul din poză. Poză cu testerul e în timp ce verificăm un tranzistor banal.
  5. Tranzistorul MOS-FET e bun la fel ca și restul semiconductorilor tranzistori și diode. Din măsurători am observat următoarele: -tensiunea ajunge la MOS-FET dar tranzistorul nu se deschide din cauză că nu e polarizat cum trebuie în Poartă ( grilă). -în circuitul de control al încărcării și monitorizare are un amplificator operațional LM 358. Cred că acolo e problema, respectivul integrat nu are tensiune pe pinii de alimentare. Nu cred că e defect fiindcă am pus unul nou în loc. Mai trebuie să verific rezistorii care sunt mici de 0,25w. Vizual rezistorii arată bine dar oare pot fi rezistori care să nu se cunoască vizual când sunt arși? Eu parcă știu că se înnegrește (carbonizează) când se ard. Aparatele de care dispun sunt multimetru digital și un esr-metru Multifunction Tester TC1 care verifică foarte bine și tranzistori de orice tip.
  6. Problema la acest încărcător este că am verificat toți semiconductorii diode, tranzistori și un integrat pe care l-am înlocuit cu unul nou. Problema se prezintă în felul următor. La final am un tranzistor mos-fet ( verificat cu un tester și e bun) care nu primește curent de deschidere pe Grilă ( poartă). Tensiunea de aproape 14v ajunge la tranzistorul final dar nu se deschide. Am aceași tensiune atât pe Grilă cât și pe Sursă de cca 14v dar nu se deschide să dea tensiune în Drenă. Poarta nu e polarizată cum trebuie. Nu am verificat deocamdată toți condesatorii. Dispun și de tester pentru tranzistori și de esr-metru. Probabil e o problemă la una dintre componentele pasive dar nu am descopit-o încă.
  7. Bună ziua. Am nevoie și eu de schema electronica a încărcătorului de baterie auto RING RECB208. Nu reușesc să o găsesc nicăieri. Am atașat și două poze. Vă mulțumesc anticipat.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări