Sincer nu știu care din înfășurări era arsă că nu am intrebat, dar tind să cred ca cea de 220V. Să explic și de ce. Montez transformatorul fără să leg si ieșirile. Verific ieșirile și am tensiunile OK.
Leg pe rând ieșirile 12/24v, verific se aprinde afișajul ,nimic suspect.
Leg și cele de 220V, nu aclanșeaza/declanșeaza nimic dar după vreo 20 secunde iese un firicel de fum din transformator.
Cam tărziu dar încep să verific toată instalația. Am 2 contactoare cu auxiliare NO cu protecție la suprasarcină și temperatură care controlează cele 2 motoare. Mai am 1 contactor cu auxiliar NC care alimentează un releu de timp, celelalte 2 contactoare și cred că butonul de oprire urgență. În fine acest contactor cu auxiliar NC după cum se vede în poză, are bobina umflată, și contactul de forță era blocat în poziție deschis cea ce nu influența cu nimic negativ doar că acea bobina era în scurt si punea și transformatorul în scurt.
Am alimentat separat bobina la 220V printr-o siguranță de 6A ,bobina a făcut poc și siguranța a declanșat.
Am luat o bobină de la un alt contactor ce are auxiliar NO și am montat-o in acest contactor NC. Acum funcționeaza circularul doar că dupa câteva secunde iese fum din transformator și înțeleg că trebuie să il duc iar la rebobinat.
Dacă alimentez transformatorul dar nu leg nici un consumator la 220V nu iese fum din el.