Clientul a insistat sa pun o unitate aftermarket in locul unitatii originale Chrysler. Boooon. Porneste chinezaria, dar nu am sunet. Dupa destule cercetari am ajuns la concluzia ca, masina are amplificator Boston acoustics cu 6 sau 9 canale, pentru ca are si subwoofer. In fine. Problema este ca varianta manelista ar fi sa by-passez amplificatorul original pe cel putin patru canale (excluzand wooferul), sau sa folosesc un modul C2R-CHY4. gasesc un astfel de modul ASAP sau merg pe bypass?
Am facut româneasca. Ar fi culmea sa mearga. Daca nu, am si resetabila de 60 A.
Am facut româneasca. Ar fi culmea sa mearga. Daca nu, am si resetabila de 60 A.
Româneasca este gata. maine o probez.
Actuatoarele actioneaza doua intizatoare ale unor curele dintr-o combina agricola Deutz. Automatizarea si comanda originala sunt defecte (si costa cam 3000 euro) si a trebuit s-ii fac niste joystikuri care sa permita inversarea polaritatii motoarelor. Solutie care functioneaza dar care nu are protectie la suprasarcina decat prin fuzibile.
Da, este aproape imposibil. Spatiul de manevra este minim.
O sa incerc si o romanească, până gasesc un montaj ceva mai serios. respectiv o siguranta resetabila, intre 25 si 50 A . In parale pun si un buzzer , eventual si un led de stare. Dar trebuie tatonat sa vad curentul de pornire, de mers si de blocare al motorului.
Ma gandeam la ceva cu un șunt care sa fie monitorizat de un montaj ce sa actioneze un releu sau un tranzisotr de putere care sa-mi taie alimentarea motoarelor.
Am un utilaj cu motoare tip actuator de 12V 20 A. Are un modul de comanda a motoarelor inainte si inapoi. Problema este ca atunci cand ajung la capat de cursa motoarele, nu am control al pozitiei acestora si am reusit sa le blochez. Cum as putea realiza un dispozitiv care sa-mi taie curentul la motoare la sa zicem 25A CC?
Cred ca este capul defect. Desi este perfect curat acum si ajung cernelurile la el. Am curatat si traseul de waste (pad-ul de parcare, furtunul de waste, tancul de waste). Intereseant ca aud sunetul (fiind piezo) al capului. Ar mai fi banda flexibila a capului (care vizual se prezinta bine) sau chiar placa de baza.
Pe net am gasit doar asta:
https://www.sdott-parts.com/epson-l1110-l3100-l3110-l3150-l5190-et-2710-et-4700-service-manual.html
Nu printeaza deloc. Cap curatat cu izopropilic, furtunasele au cerneala, tancul de waste curat. Nu inteleg de ce nu ajunge cerneala si la cap prin elementele intermediare transparente in care este cerneală. Are motor cu pompă de vacuum care sa traga cerneala, ca nu imi explic. Ma gandeam ca studiind manualul service poate ma dumiresc cum functionează.
cap epson.jfif