Era ideal insa sa fac acum modificari mai bine incep alta remorcuta de la zero, cam tot atata munca am si ca treaba sa fie ok ar trebui diferential si la motosapa si intre spate si fata ceea ce e imposibil, daca ne gandim bine cu doar un diferential tot apar diferente de rotatii spate fata in curbe.
Dar la mine sunt multumit si fara diferential, n-am avut decat la inceput probleme cu un lant care tot sarea si am descoperit in timp o zala stramba, dupa ce l-am inlocuit si am mai tensionat intinzatoarele e ok nu mai sunt probleme.
La roti sunt clicheti de sens care da voie la roata din exteriorul curbei sa se invarta in gol, trage doar aia din interiorul curbei, dar cu clichetii nu mai este 4x4 la mers inapoi. Mai este montat si un ambreiaj pe asazisul ax cardanic reglat cam la 10-15 kg forta de rupere si tinand cont de raportul de transmisie ajuta aproximativ cam cu echivalentul cum ar impinge din spate remorca un om zdravan. Ajuta si la protectia mecanismului firav din capul de flex sa nu sara dantura rotilor la socuri. Am fost multumit de rezultat fiindca am putut urca o panta anevoioasa de prundis cand ma intorc incarcat de la gradina, spre varful pantei atinge cca 30 grade. Dar n-au tinut anvelopele adica rotile chinezesti decat doar un an, din patru au explodat doua.