Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

iuli09

Membru cunoscut
  • Număr conținut

    1.043
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

iuli09's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter
  • Reacting Well

Recent Badges

  1. Spuneam ca nu are sens conexiunea stea la 400V in ideea in care ar fi fost adus de prin America si atunci ar fi facut triunghiul la 230V dar steaua ar fi trebuit sa fie la 120V . Inteleg ca nu e cazul . Multumesc pentru ajutor. Nu este total exclus ca una dintre bobine sa franeze ; eu am masurat tensiunile in doza de legaturi a motorului dupa ce am identificat capetele bobinelor si pentru ca am gasit tensiunile pe care le asteptam am presupus ca legaturile sunt corecte dar acum daca ma gandesc este posibil ca bobinele sa nu fie sincronizate . Totusi motorul a fost trimis la un atelier de reparatii si verdictul a fost ca motorul nu poate fi alimentat decat in stea si eram curios sa stiu de ce nu se poate lega si in triunghi .
  2. Conectat in stea motorul nu se incalzeste ; la conectarea in triunghi zicea bobinatorul ca "trage" in jur de 100 amperi deci presupun ca daca n-ar decupla siguranta s-ar incalzi serios . Care ar fi ideea sa functioneze in triunghi la 230V , de unde asemenea tensiune ? Sa fie adus de prin America ? Atunci n-ar avea sens tensiune de 400V pentru conexiunea in stea ...
  3. Salutare , am dat peste un motor trifazic conectat la un comutator manual stea-triunghi care insa functiona doar in stea : cand comutatorul il trecea in triunghi , in cateva secunde decupla siguranta . Am masurat tensiunea pe fiecare bobina si aveam 230 volti in stea si 400 volti in triunghi deci intrerupatorul este conectat corect . Am verificat rezistenta bobinelor si totul este in regula. Dupa aceste verificari am presupus ca motorul are o problema de izolatie si proprietarul l-a trimis la un atelier de bobinaj pentru reparatie . Insa aici bobinatorul dupa ce l-a verificat mi-a spus ca acest tip de motor nu poate functiona decat in stea , pentru ca asa este bobinat : in stea . In doza de conexiuni am totusi sase suruburi corespunzatoare capetelor celor trei infasurari . Ce inseamna asadar ca motorul este bobinat in stea ? Daca eu am acces la capetele bobinelor de ce nu pot sa conectez acest motor si in triunghi ? Desi nu se vede mare lucru atasez si fotografia placutei motorului .
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări