Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Barbu Paul

Membru Activ
  • Număr conținut

    272
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Fields

  • Locatie
    Buzau

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Barbu Paul's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reacting Well

Recent Badges

  1. Pentru productia de masa a casetelor inregistrate se utilizau duplicatoare de mare viteza si incarcatoare automate de banda, ceva de genul acesta:
  2. Releul trebuie sa se cupleze la aproximativ 0,5 sec dupa ce s-a apasat butonul de alimentare, indiferent daca celestii sunt in scurt sau nu. Se pare ca "circuitul de incarcare a condensatorilor la pornire" are probleme, un test simplu ar fi sa conectati in paralel cu contactul releului un intrerupator, deschideti contactul intrerupatorului si alimentati aparatul cu clesti separati (nu in scurt), apasati butonul de pornire/alimentare, dupa 5 sec inchideti contactul intrerupatorului montat in paralel cu contactul releului, reglati curentul la aproximativ 90A si incercati sa sudati cu un electrod de 2,5 (supertit).
  3. RT3 (termistor) si K2 (releu) fac parte din circuitul de limitare a curentului de incarcare, la pornire RT3 este in serie cu alimentarea puntii redresoare, dupa aproximativ 0,5 sec. se inchide contactul releului K2 care este conectat in paralel cu termistorul RT3.
  4. Ce valoare are tensiunea alternativa de alimentare ("tensiunea de la priza") ? Valorile masurate sunt mai mici decat cele normale. Pe circuitul de alimentare trebuie sa existe un releu care sunteaza rezistenta pentru limitarea curentului de incarcare a condensatoarelor, cuplarea releului se realizeaza dupa aproximativ 0,5 sec de la pornire, verifica cu atentie circuitul de limitare a curentului de incarcare.
  5. Masoara tensiunea continua de la bornele condensatoarelor de filtrare in gol si in sarcina, (cu bornele de iesire in scurt si curentul reglat la aproximativ 50A) ca sa scoti din discutie condensatoarele si circuitul de pornire.
  6. Parca combustibilul pentru vapoare era o pacura (reziduri de la distilarea sub vid si catalitica) cu un continut de sulf mai mic de 0,5 %.
  7. Da ia uite cum a inseriat el sursele V1 si V2 in simulare. Lasa divizorul asa cum este ca nu de acolo este problema.
  8. Schema nu am, asa cum va sugereaza mai sus domnul "dumitrumy" am procedat si eu (am cautat cu google).
  9. C705 este condensatorul de recuperare, in principiu este bine sa il inlocuiti deoarece de la bornele lui se alimenteaza blocul de baleiaj vertical.
  10. Surubul a atins pinul 9 al modulului de baleaj vertical, eu cred ca doar rezistenta R322 s-a ars (pinul 9 este bara de 24 VDC care alimenteaza modulul).
  11. Modulul de baleaj vertical se alimenteaza din "tensiunea recuperata" valoarea rezistentei R322 din ce imi amintesc era 18/22/27/33 ohmi, totusi rezistenta in cauza era de 1W.
  12. Ai nevoie doar de un singur contact conectat la terminalul X1 si GND (comun), cand contactul este inchis motorul va porni, la deschiderea contactului motorul se va opri (asa cum este configurat din fabrica invertorul, terminalul X1 este pentru pornire in sens direct iar terminalul X2 pentru pornire in sens invers ). Atunci cand alimentarea invertorului se opreste accidental si invertorul este in regim "RUN" , invertorul va opri motorul si se va bloca in regim de protectie, pornirea motorului se va realiza doar dupa "Reset" (asta in cazul in care functia "autorest" nu este activata).
  13. Ai nevoie de un buton sau cheie de comanda cu doua pozitii fixe (nu cu revenire). Vezi urmatorul model XB5AD21
  14. Curios lucru, Odessa a fost infiintat de o nemtoaica (Tarina Ecaterina a ll-a), numele vine din limba greaca si este actualmente locuita de rusi si ucrainieni in mare parte, populatia initiala era un amestec de etnii (armeni, bulgari, greci, francezi, italieni, rusi, ucrainieni, etc.)
  15. Vasele de fierbere ( cazan inox militar / marmita ) erau incalzite cu abur de joasa presiune, compartimentul de fierbere avea capac cu garnitura dar fara dispozitive de strangere / zavorare (etansarea o realiza greutatea capacului), practic nu functiona sub presiune, cele mai noi aveau supapa de siguranta dar era montata pe conducta aburului de incalzire, am vazut la un moment dat unele prin spitale care avea sudat pe capac un stut de evacuare a vaporilor.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări